Egy szociális szolgáltatónak a nyilvántartási feladatok a legnagyobb adatnyilvántartási feladatkör.
A gyógyszerek nyilvántartása menüben a teljes körű gyógyszer raktárkészlet vezetésére nyílik lehetőség. Elkészíthető az intézményi gyógyszer leltár is . Ebben a menüben nyílik lehetőség a vények megírására, vagy a szakorvosi vizsgálatok teljes körű vezetésére is.
Adományok anyagok nyilvántartása menü alkalmazása elengedhetetlenül fontos a szolgáltatások raktárkészleteinek (pl: ingóleltár, helyiség leltár, fogyóeszköz leltár, tárgyi eszköz leltár , stb.) összeállításához és a raktármozgások vezetéséhez.
Az ellátottak vagyonának kezelésére négy menü ad teljes körű segítséget:
A szolgáltatók az együttműködéseket részletesen dokumentálják az ellátást igénylők számára , így a Dokumentumok nyilvántartása menüvel nagyon leegyszerűsödik ezen dokumentumok rendszerezése.
Jelentős feladatot ró a szolgáltatást nyújtók számára az ellátottak szállítása,mert a szállítások hatékony szervezése komoly költség megtakarítást eredményezhet. A betegszállítás programozása, nyilvántartása menü a hatékony betegszállítás megszervezését teszi lehetővé.
A karbantartási feladatok végrehajtása mindig nehezen megvalósítható naprakészen. A HCMC programcsomag Anyag eszköz és munkamegrendelés menüje összekapcsolja a feladat végrehajtásban érintetteket és naprakész információt nyújt. Segítségével nem szükséges a személyes „ügyintézés”.
Portaszolgálat eseménynaplója, Takarítás nyilvántartás menü a szolgáltató központok portaszolgálatának nyilvántartási feladatait segíti.