Az alkalmazásunk a szociális szolgáltatások adatainak kezelésére szolgál.

A H-Cloud-Mszoft-Complex Integrált Nyilvántartási rendszer (HCMC) egy program, amely a személyes gondoskodást  nyújtó szociális ellátásokban dolgozó szakemberek szakmai  nyilvántartási feladatait teljes körűen segíti.  A HCMC alkalmazásával minden szükséges dokumentáció, nyilvántartás vezethető, melyeket a hatályos jogszabályok előírnak .

A HCMC program használatának igazi előnye abban rejlik, hogy ötvözi a jogszabályi előírások és a szakmai gyakorlat együttes alkalmazásából származó leghatékonyabb adatnyilvántartást.

A programcsomag az általunk működtetett központi szerveren érhető el. A szerver az ország optikai gerincvezetékéhez kapcsolódik, így a program maximális gyorsaságal tudja az adatokat továbbítani, kezelni. A rendszer teljes körű biztonságos működését szavatolja, hogy egy teljesen egyenértékű különálló tartalék szerver áll készenlétben és veszi át a működtetési feladatokat, abban az esetben, ha nem várt működési problémák lépnek fel. Így nagy biztonsággal tudjuk szavatolni a folyamatos  problémamentes működést. Az elmúlt években ezt  a mindennapokban biztosítottuk is.

Az általunk nyújtott szolgáltatások:

  • HCMC programcsomag 24h hozzáférés biztosítása, egy vagy egyszerre több felhasználóval .
  • Adatok biztonságos tárolása, teljes körű adatvédelem.
  • HCMC használatának folyamatos segítése, ún. Help funkcióval.
  • HCMC programcsomag fejlesztése a jogszabály változásoknak megfelelően.
  • HCMC programcsomag fejlesztése a felhasználók kéréseinek megfelelően.

A HCMC  programcsomag használata lehetővé teszi, hogy az informatikai támogatást teljes körűen igénybe tudják venni a felhasználók függetlenül a számítógépek elhelyezének helyzetétől.

A HCMC programcsomag működéséhez szükséges egy böngésző program ( Firefox vagy Chrome) és egy széles sávu internet hozzáférés. Az adat kimutatásokat a programcsomag excel formátumban készíti el így azok könnyen áttekinthetőek és szabadon tovább szerkeszthetőek. (Ingyenes verzió elérhető az interneten) https://products.office.com/hu-hu/office-online/documents-spreadsheets-presentations-office-online

A HCMC programcsomag a szakemberek adat nyilvántartási munkáját   követi így a leghatékonyabban tud segíteni a munkafolyamatok során.

A HCMC  programcsomag moduláris rendszere tartalmazza az azonos adat nyilvántartási körbe tartozó feladatokat . A felhasználók számára csak azok a menük érhetőek el, melyek a konkrét feladatok körébe tartoznak, így a program használata a könnyebben elsajátítható .

Az adatkezelés minden ablakban ugyan abban a sorrendben végezhető, ez tovább egyszerűsíti a program felhasználását. Minden adatrögzítési ablak mellet található  Segítség! című funkció (ablak) mely részletesen leírja az adatrögzítés konkrét menetét. A feladat végrehatás leegyszerűsödik a segítség ablakban található lépések végrehajtására.

Az egyes modulokban az egy feladatcsoportot tartalmazó menükből lehet kiválasztani a konkrét adatrögzítési ablakot. Így minden szakember számára konkrét feladat szintre lehet beállítani a hozzá férési jogosultságot. A felhasználást tovább könnyíti, hogy az almenűk áttekintése a jobb oldalon kialakított külön böngésző sáv segítségével még egyszerűbb.

A HCMC program teljes áttekintést biztosít a  szolgáltatást irányitó vezetők számára , könnyen ellenőrizhetővé válnak az elvégzett feladatok . A program alkalmazásával megvalósul a naprakész nyilvántartási rendszer. A program lehetőséget biztosít a konkrét feladatmegtervezésétől a feladat végrehajtásig történő részletes adatnyilvántartásra a szociális szolgáltatások körében.

A HCMC programcsomag használatának legfontosabb pozitív előnye, hogy alkalmazásának éves költsége kevesebb mint  egy havi szakdolgozói  munkabér. Egy teljes körű informatikai szolgáltatás minimális költséggel.

A program működésének részleteiről tájékozódhat web oldalunk Mire használható? című részében.

slider_pic_1
slider_pic_2